دلنوشته ها؛ مکانی برای فریاد زدن آزادی

سپتامبر 3, 2011

عکس و مشخصات تعدادی از مهاجمان به مردم

Filed under: سیاسی — دلنوشته ها @ 5:19 ب.ظ.

چگونه خود را ایرانی می خوانند و بر روی هموطنان خود آتش میگشایند؟ آیا مذهب آنها را چنین فرمان می دهد یا چشم طمع به مال دنیا دارند؟ شب تا به صبح کابوس مکافات عملشان را میبینند یا اینکه در هر انجمن با افتخار از دلاوریهایشان و نصرت الهی سپاه اسلام سخن میرانند؟

سرهنگ پاسدار سید عباس رسولی، جانشین فرمانده عملیات ناحیه مقاومت بسیج مقداد، غرب تهران.

نامبرده از جمله افرادی می باشد که بعد از سرکوب و کشتار شهروندان تهرانی در منطقه غرب تهران و بخصوص خیابان آزادی در دوشنبه بیست و پنجم خرداد، در روز نهم تیرماه مورد تقدیر فرمانده سپاه محمد رسول الله (تهران بزرگ) سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی قرار گرفته است.

/

ناصر مالکی فرمانده اوباش و اسلحه به دستان مسجد لولاگر

ناصر مالکی این کسی است که فرماندهی اوباش و اسلحه به دستان مسجد لولاگر را به عهده داشت . شغل: فرمانده حوزه ۱۱۵ لیلت القدر و مداح هیئت فاطمیون در غرب تهران محدوده ستاری و پیامبر آدرس موسسه فاطمیون: اتوبان ستاری — کوچه شاملو — پلاک ۳ طبقه اول (عکس از سنگ پرانی لباس شخصی‌ها در ۱۶ آذر)

/

جواد گودرزی

جواد گودرزی عضو بسیج مسجد فخرالدوله و از بسیجیان دانشگاه علم و صنعت تهران- در خیابان شهید برادران قائدی (هدایت) تهران ساکن می باشد.

/

نادر آقا زاده

نادر آقا زاده از بسیجیان در خدمت قرارگاه ثارالله می باشد و در روزهای بعد از انتخاب ات به سرکوب ملت مشغول بوده.

/

علی اکبر صیاد بورانی

علی اکبر صیاد بورانی

علی اکبر صیاد بورانی، فعال در گروههای حزب الله و عضو بسیج ، دانشجوی دانشگاه علم و صنعت تهران
نامبرده از اعضای سرکوبگر حزب الله و عضو بسیج مسجد حضرت زینب و کانون فجر می باشد ، ضمنا نامبرده دانشجوی دانشگاه علم و صنعت و از اعضای بسیج دانشجویی آن دانشگاه نیز می باشد . کانون فجر مسجد حضرت زینب یکی از کانون های فرهنگی هنری بسیج در استان تهران است که در نازی آباد، خیابان شهید عراقی واقع شده است. و از جمله نقاط تمرکز نیروهای سرکوبگر بسیج در منطقه نازی آباد می باشد .محل سکونت نامبرده نیز نازی آباد ، خیابان کوشا می باشد .
گفتنی است وی در جلسات بسیج مسجد محل خود ،مسجد حضرت زینب و همچنین در دانشگاه بصورت علنی و بی واهمه بارها اظهار داشته است که :» خدا را شاکر است که توانسته است در طول این یکسال در فتنه های خیابانی به ضرب و شتم مخالفین بپردازد و از فرصتی که برایش پیش آمده خوشحال است ، وی این سرکوب را برای همقطارانش فرصتی طلایی می داند که برابر است با رزم آوری شهدا و رزمندگانی که در جبهه های جنگ ایران و عراق در مقابل ارتش بعثی بوده اند » .
وی اظهار داشته است در اعتراضات روزهای خردادماه سال ۱۳۸۸ با باتوم فلزی خود که در عکس هم مشهود است مغز یک معترض را پخش خیابان کرده است.

در این زمینه حتما این مطلب رو هم بخونید.

منبع: http://iranbriefing.net

نوشتن دیدگاه »

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

بیان دیدگاه

وب‌نوشت روی WordPress.com.