دلنوشته ها؛ مکانی برای فریاد زدن آزادی

ژوئیه 28, 2012

من سیاسی نیستم!

Filed under: Uncategorized — دلنوشته ها @ 2:13 ب.ظ.

12 درصد زنان متاهل از فقر خود فروش شدند.
من سیاسی نیستم!


به فرزندان آزادی، دختران و پسران در زندان تجاوز کردند.
من سیاسی نیستم!


سن خود فروشی دختران بخت برگشته از فقر به زیر 12 سال رسید.
من سیاسی نیستم!


همشهری ات سالهاست در نوبت فروش کلیه است بهر یک یخچال.
من سیاسی نیستم!


فرزندان تو در این سرزمین از نالایقی رهبران هر روز معتاد می شوند.
من سیاسی نیستم!


میادین شهرمان صحنه های جان کندن انسان ها گشته است.
من سیاسی نیستم!


هوای شهرمان آلوده است، خشم ونفرت آورده اند، زندگی را دزدیده اند.
من سیاسی نیستم!


مردم کشورمان بهر تفریح به قبرستان می روند.
من سیاسی نیستم!


هر چه زشتی و پلشتی و سیاهی است این حکومت اسلامی آورده است.
من سیاسی نیستم!

همه کشورهای جهان آباد و شاد می شوند و ما هر روز خراب.
من سیاسی نیستم!

دبی در سالهای 1990 و 2003 میلادی

دبی در سالهای 1990 و 2003 میلادی

خانه ات ویران شده، به فرزندت تجاوز گشته، دخترت به خودفروشی افتاده است.
من سیاسی نیستم!
خانه ات سوخت، اصل و هویتت را آتش زدند، کشورت را به بیگانگان فروختند.
من سیاسی نیستم!

ای عزیز، یکباره بگو من انسان نیستم.

لازم نیست سیاسی باشی، اما انسان که هستی؛ بی تفاوت نباش.

منبع نوشته ها: فیسبوک حامد ملکلو

7 دیدگاه »

  1. ما در واقع ملتی بی‌ فرهنگ هستیم که نان را به نرخ روز می‌خوریم. هزاران سال برده ایم گاه بردهٔ مغول گاه بردهٔ عرب وقتی‌ هم بردهٔ انگلیس. هرکسی بیاید ما خر او هستیم و به همه سوار‌ی میدهیم. بما حتی باید بگویند که ما برای چه انقلاب کرده ایم. بازی دادن ملت ایران سخت نیست. ما فقط به مرغ فکر می‌کنیم.

    دیدگاه توسط nashenas — ژوئیه 28, 2012 @ 2:40 ب.ظ. | پاسخ

  2. bebakhshid lotf konid mellat ba farhango neshonam bedin ma ke toye in gharb zendegi mikonim farhangi nadidim faghat ye mosht adab moasherate chizi be onvane farhang nist

    دیدگاه توسط jasem — ژوئیه 28, 2012 @ 5:06 ب.ظ. | پاسخ

    • کجای این غرب زندگی میکنی مگه؟ همین آداب معاشرتی که میگی رو هم ما نداریم! اگه معنی فرهنگ رو میخوای بدونی (بحث سر درست و غلطش نیست! سر وجودشه!) به نروژ، فنلاند و سوئیس مراجعه کن

      دیدگاه توسط سارا — آگوست 24, 2012 @ 3:28 ب.ظ. | پاسخ

  3. afarin

    دیدگاه توسط parham — ژوئیه 28, 2012 @ 10:36 ب.ظ. | پاسخ

  4. سلام دوست عزیز. باور کنید یا نه، نوشته امروز شما باعث شد تصمیم بگیرم یک فتوای وحشیانه دیگر را برای قتل یک نویسنده منتشر کنم. با توجه به این که شما مسلماً مخاسبین خیلی بیشتری دارید، خواهش میکنم در انتشار آن و معرفی حضرات به مردم اقدام کنید.

    دیدگاه توسط Mohammad Reza — ژوئیه 29, 2012 @ 10:48 ق.ظ. | پاسخ

  5. اولیش اشتباهه : دوازده درصد از افراد متاهل تن فروش نشدند، دوازده درصد از تن فروشان متاهل هستند

    دیدگاه توسط f — ژوئیه 29, 2012 @ 3:27 ب.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

بیان دیدگاه

وب‌نوشت روی WordPress.com.