دلنوشته ها؛ مکانی برای فریاد زدن آزادی

سپتامبر 24, 2012

وقتی مرجع تقلید شیعیان انجیل را هم تحریف می کند: مسیح ولدالزنا!

Filed under: Uncategorized — دلنوشته ها @ 9:35 ق.ظ.

آیت الله وحید خراسانی 29 شهریور 91:

«ای پاپ وامانده! که سکوت می کنی، عرضه داری جواب این را بدهی؟ اگر این قرآن نبود به حکم تورات و انجیلی که الان هست، عیسی بن مریم ولد الزنا است و ولد الزنا محروم از ملکوت خدا است پس هم نسب عیسی، هم حسب عیسی به برکت نفس خاتم انبیاء است.» (منبع: سایت شیعه نیوز)
این حضرت آیت الله (نشانه خدا!!!) حتی یک بار هم تورات و انجیل رو ندیده یا اگر هم دیده با این سن و سالی که ازش گذشته دیگه عقلش زایل شده!

اولا تورات مربوط به زمان موسی هست، یعنی اون موقع عیسی نبوده که داستان تولدش رو بخوان در تورات بنویسند!

ثانیا این هم متن انجیل متی (از سایت حوزه!) درباره تولد عیسی هست، کجاش گفته ولدالزنا بوده؟
انجیل متی (1:18) تا (1:25) تولد عیسی مسیح(ع) را در زمان هیررودیس چنین روایت کرده است: «مریم(س) مادر عیسی که در عقد یوسف بود، قبل از ازدواج با او به وسیله روح‌القدس آبستن شد. یوسف که سخت پای‌بند اصول اخلاقی بود، بر آن شد که نامزدی خود را به هم بزند، اما در نظر داشت این کار را در خفا انجام دهد تا مبادا مریم بی‌آبرو شود. او غرق در این گونه افکار بود که به خواب رفت. در خواب فرشته‌ای را دید که به او گفت: یوسف، پسر داوود از ازدواج با مریم نگران نباش. کودکی که در رحم اوست از روح‌القدس است. او پسری خواهد زایید و تو نام او را عیسی یعنی نجات‌دهنده خواهی نهاد و او قوم خود را از گناهان‌شان خواهد رهانید و این همان پیغامی است که خداوند قرن‌ها قبل به زبان نبی خود اشعیا فرموده بود که بنگرید! دختری باکره آبستن خواهد شد و پسری به دنیا خواهد آورد و او را عمانوئیل خواهید نامید (عمانوئیل به زبان عبری یعنی خدا با ماست) چون یوسف بیدار شد، طبق دستور فرشته عمل کرد و مریم را به خانه‌اش آورد تا وقتی که او پسرش را به دنیا آورد و یوسف او را عیسی نام نهاد.»

هرچند خود وجود عیسی هم زیر سواله که آیا چنین فردی وجود خارجی داشته یا نه (که در پستی جداگانه دربارش صحبت می کنم) اما سطح سواد و اطلاعات مرجع بزرگ شیعیان جهان جالب توجهه!از طرف دیگه پاپ هم قرآن سوزی و هم ساخت این فیلم رو هم محکوم کرده، معلومه ایشون از اخبار روز هم بی اطلاعاند!

این تصویری از این نشانه خدا! وای به حال خدایی که این نشانش باشه:

 

 

15 دیدگاه »

  1. عالی بود!

    دیدگاه توسط hoosh — سپتامبر 24, 2012 @ 5:58 ب.ظ. | پاسخ

  2. با سلام
    البته آن چه نوشتید چندان قوی نیست، ولی برای آقای وحید این هم زیاد است. جناب مرجع تقلید، گویی تازه از غار در آمده و نتوانسته خودش را با دنیای امروزی همسو کند! وای به حال عده ای که از چنین موجودی تقلید می کنند.
    به نظر می رسد ایشان یکی از مهره های سازمان های بیگانه باشد که برای ایجاد تفرقه میان انسان ها (شیعه و سنی، مسلمان و مسیحی و یهودی و…) وارد عمل شده و تخت گاز پیش میرود. جالبه که ایشان از مقلد های بسیار کمی برخوردار است، ولی شهریه زیادی به طلبه ها می دهد!!!
    (شهریه حقوقی است که آخوندها از مراجع تا آخر عمر می گیرند، حتی اگر درآمدهای میلیاردی داشته باشند.) به هر حال در احوال شیخ وحید خراسانی بیش از این ها باید بررسی کرد.

    دیدگاه توسط دکتر حسینی — سپتامبر 24, 2012 @ 7:08 ب.ظ. | پاسخ

  3. جان ابولت بکش بیرون دادا، مملکت به «گ» رفت …اصلا مگه عیسی وجود داشته که ولدازنا هم باشد؟
    ولدالمخیله شاید به واقعیت نزدیکتر باشد!

    دیدگاه توسط ولدالمخیله — سپتامبر 26, 2012 @ 7:49 ق.ظ. | پاسخ

  4. این بدبختی نیست چنین موجوداتی بر ما حاکم باشند که تفاوت دست راست وچپ خود ندانند وباید بگویم آنهائی که از چنین غول بیابانی تقلید میکنند چقدر منگول هستند.

    دیدگاه توسط rahe rahayi — سپتامبر 26, 2012 @ 7:57 ق.ظ. | پاسخ

  5. انجیل در یک قسمت نسب حضرت عیسی را برمی شمرد، یک شخصی در نسب ایشان وجود دارد که در داستانهای بی سروته تورات آن شخص زنا زاده روایت شده، الان به جزئیات این مورد حضور ذهن ندارم ولی تا آنجایی که اطلاع دارم انجیل هم کتابهای عهد عتیق را تصدیق کرده.

    دیدگاه توسط محمد — سپتامبر 26, 2012 @ 9:34 ق.ظ. | پاسخ

  6. اولا همين متن كه شما لينكش گذاشتي باصراحت خبر ميدهد كه كه مريم با يوسف بواسطه روح القدس آبستن شد يعني حامله شدنش قبل از ازدواج ودر زمان نامزدي اتفاق افتاده واين در نزد تمام اديان زنا حساب ميشود حالا شما به خيال خودت هرچه دوست داري تفسيرش كن ولي قرآن حضرت مريم تنزيه كرده و او را از آميزش با هيچ احدي از آدميان تبرئه كرده وحضرت عيسى معجزه خدا معرفي شده كه مثل آدم ابو البشر خلق شده

    دوما شما گفتيد كه تورات قبل از ولادت حضرت عيسى نازل شده ولي آية الله وحيد منظورش تورات خدا نيست كه بر حضرت موسى نازل شده بلكه آن كتابي كه الآن كتاب مقدس ناميده ميشود وشامل تورات وانجيل هست واين كتاب كتابي تحريف شده وكتاب خدا نيست وبهمين علت اين پستيهاي وانحرافات به انبياء در آن نسبت داده ميشود

    سوما شما حق داريد پرسش كنيد وانتقاد ولي حق توهين نداريد ما بايد ياد بگيريم چطور گفتگو كنيم وبدون توهين وتحقير ديگران نظر خود را بيان كنيم

    دیدگاه توسط ghadeerqom — سپتامبر 26, 2012 @ 11:18 ق.ظ. | پاسخ

    • آقای محمد! حالا چرا قرآن حضرت مريم تنزيه كرده!؟ یعنی دروغ گفته!؟ چرا برای محمد نگفته؟ چون محمد هم پدر و مادر داشته نه؟! خوب اونم تنزیه میشد دیگه نه؟!! از چی حالا تنزیه کرده؟ از آمیزش؟! مگر نمیگین حصرت آدم و حوا اصل همه آدمها بوده! ها!؟ پس یعنی کلهم هممون با اجازه , نوه و نبیره زنا زاده ایم!! برین آقا جان در اون دینتونو بزارین که کلاه همتون پس معرکه است! ماله کشی نکنین بیشتر گندش در میاد !

      «قومی متفکرند اندر ره دین// قومی به‌گمان فتاده در راه یقین// می‌ترسم از آن‌که بانگ آید روزی// کی بی‌خبران راه نه آن‌ است و نه ‌این»

      دیدگاه توسط hossein — سپتامبر 26, 2012 @ 8:51 ب.ظ. | پاسخ

  7. یک موضوع دیگر که مشخص شد این است که این کفتار حتا به اصول مقدماتی دین خودش هم آشنا نیست. حقیقت در شیعه ورای تایید نص قرآن است. اینکه مثلا عیسی ولدالزنا بوده یا نبوده مستقل از تایید یا تکذیب قرآن است.حقیقت اعتبار خود را از قرآن نمی گیرد. این اصلی است که در شیعه پذیرفته شده (اصل عدالت که از اصول دین است) اما گویا این انگل چیزی از آن نمیداند

    دیدگاه توسط نیچه — سپتامبر 26, 2012 @ 2:50 ب.ظ. | پاسخ

    • كفتار ، انجل آيا به كار بردن اين تعابير شما را ارضا مي كند واحساس برتري به شما ميدهد شما اگر يه كمي فهم وشعور داشتي مي فهميدي كه اين بحث مربوط به حقيقت آزاد نيست كه شما از آن دم ميزني بلكه بحث خطاب يك مرجع مسلمان شيعة به مرجع مسيحي وهركدام ملتزم به كتابي مقدس ويكي به ديگري مي گويد كه كتابي كه مورد اهانت قرار گرفته وشما به آن مسأله اعتراض نكردي آن كتابي است كه حضرت عيسى از هر نقص وپليدي مبرا كرده در حالي كه به استناد كتاب مقدسي كه الان كليسا به او اعتقاد دارد عيسى ولد الزنا است

      دیدگاه توسط ghadeerqom — سپتامبر 26, 2012 @ 5:28 ب.ظ. | پاسخ

  8. قبلا هم خدمت جناب عالی‌ عرض کردم که تحقیق دست اول نفرمایید. یعنی‌ به جای رجوع به خود انجیل، به مقالاتی رجوع کنید که انجیل‌های مختلف را در این مورد مورد برسی‌ قرار داده اند.(چرا که شما فرصت خواندن همه جای چهار انجیل را ندارید.) برای یافتن این مقاله از سه کلمه کلیدی illigitimate+Jesus+Bible در جستجوگر گوگل استفاده کردم.. در مقاله زیر تصریح شده که انجیل یوحنّا عیسی را فرزند یوسف می‌‌نامد. حال آنکه دیگر اناجیل تولد وی را معجزه آسا و بدون وجود همسری برای مریم (س) معرفی‌ می‌‌کنند. همچنین در کتاب پال که از مشهور‌ترین تعلیقات مسیحی‌ است (که به نقلی پیش از اناجیل چهار گانه نوشته شده است) صحبتی‌ از تولد معجزه آسا نیست. گرچه نسبت ولد الزنا هم نمی‌‌دهد.
    http://www.religioustolerance.org/xmas_lib.htm

    نویسنده آن مقاله – که البته در عین احترام به حضرت عیسی معتقد به بررسی‌ موشکافانه کتاب مقدس از منظر تاریخی است – معتقد به معجزه بودن تولد عیسی نیست و تناقضات این چهار کتاب (به زعم خود) را بر می‌‌شمرد. این البته فارغ از حرفهای آقای وحید است که تا به حال اثباتی برای ادعای خود مبنی بر اینکه اعتقاد به پاک بودن تولد عیسی پس از نزول قران در بین مسیحیان شایع شده نیاورده است و من هم جایی ندیده ام.

    ولی‌ از شما می‌‌خواهم اگر هر مشکلی‌ با جمهوری اسلامی دارید در نقد‌های خود منصف باشید. و از روش استاندارد تحقیق پیروی کنید. مقاله زیر بسیار آموزنده است.

    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%A9%DB%8C%E2%80%8C%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%A7:%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82_%D8%AF%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C%D8%A7%D9%88%D9%84_%D9%85%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B9

    دیدگاه توسط kazemita — سپتامبر 26, 2012 @ 4:47 ب.ظ. | پاسخ

  9. آقای محمد! حالا چرا قرآن حضرت مريم تنزيه كرده!؟ یعنی دروغ گفته!؟ چرا برای محمد نگفته؟ چون محمد هم پدر و مادر داشته نه؟! خوب اونم تنزیه میشد دیگه نه؟!! از چی حالا تنزیه کرده؟ از آمیزش؟! مگر نمیگین حصرت آدم و حوا اصل همه آدمها بوده! ها!؟ پس یعنی کلهم هممون با اجازه , نوه و نبیره زنا زاده ایم!! برین آقا جان در اون دینتونو بزارین که کلاه همتون پس معرکه است! ماله کشی نکنین بیشتر گندش در میاد !

    «قومی متفکرند اندر ره دین// قومی به‌گمان فتاده در راه یقین// می‌ترسم از آن‌که بانگ آید روزی// کی بی‌خبران راه نه آن‌ است و نه ‌این»

    دیدگاه توسط hossein — سپتامبر 26, 2012 @ 8:47 ب.ظ. | پاسخ

  10. من محمد یه کامنت دیگه گذاشتم، اون آقای تنزیه ghadeerqom یه کامنت دیگه، اشتباه نگیر باباجان

    دیدگاه توسط محمد — سپتامبر 27, 2012 @ 6:19 ق.ظ. | پاسخ

  11. یه مطلبی بگم در این مورد که کتابهای انجیل و تورات الان تحریف شده است؛ و اون اینکه تحریف در جهت مثبت اتفاق می افته، من متولی دین من خاخام، من آخوند، من کشیش وقتی که ایرادی، گافی، سوتی در کتاب آسمانی خودم مشاهده کنم میام در طی سالها و قرون یواش یواش اون ایرادو حذف می کنم که نسلهای بعد از من به این دینم ایمان بیارن، نه اینکه فرار کنن، شما داستانهای توراتو بخونین شاخ درمیارین، چطور ممکنه آخوندهای یهود یک داستان بدون عیبو عوض کنن وبعد مثلاً ابراهیمو فلان کاره کنن، یعقوبو فلان کاره کنن، موسی رو بهمان کاره کنن، شما اگر به قرائن تاریخی مراجعه کنید متوجه میشید که تورات اولاً توسط روحانیون اون زمون نوشته شده، ثانیاً زمان نوشتن اون مربوط به سالهای نزدیک به ظهور مسیحیت بوده، نه اینکه دراصل یه چیزی بوده و بعد تحریف شده. بیشتر از این اطلاعات نمی دم چون خودتون مطالعه کنین بهتره.

    دیدگاه توسط محمد — سپتامبر 27, 2012 @ 6:31 ق.ظ. | پاسخ

  12. دلیل وجود ادیان های مختلف چیست؟ خداوند حضرت موسی را فرستاد و فرمان داد که به موسی ایمان آورید تا به بهشت راه پیدا کنید و بعد از موسی ، عیسی را فرستاد و گفت: اشتباه کرده بودم به عیسی ایمان آورید تا به بهشت بروید و سپس محمد را فرستاد و گفت دوباره اشتباه کردم : اگر می خواهید به بهشت بروید باید به محمد ایمان آورید و همه مسیحیان و یهودیان کافر هستند و باید مسلمان شوند…! ( برگرفته شده از داستان های کتاب قرآن) .
    http://www.chibegim.com/index.php/fa/say/reason/127-god-prophets

    دیدگاه توسط پوریا — فوریه 5, 2014 @ 12:48 ب.ظ. | پاسخ

  13. سلام عزیز
    شما متوجه حرف ا الله نشدین
    برین کامل گوش کنید تا بفهمید چه گفته
    منظور او از حرفش این بوده که در نسب عیسی مطابق تورات یک مورد زناست زنای پدر با همسر بیوه پسر

    دیدگاه توسط حسن عمرانی — مِی 11, 2022 @ 3:00 ب.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

بیان دیدگاه

وب‌نوشت روی WordPress.com.